Zune Software v.2.5

2008-05-06 @ 20:45:10

Skrivet av: Glade Gustav

Vårat egentliga Internet fungerar inte överhuvudtaget längre, så jag får lov att använda mig av Skellefteopen. Tack, SkeKraft! Utan er hade jag inte kunnat leva vid det här laget!


http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/05/zune-marketplace-video.jpg

Idag kan jag i alla fall glädjas åt att det släpptes en stor mjukvaruuppdatering till min mp3 och det medföljande programmet! Äntligen kan jag fixa allting genom Zune Software, och den kan till och med kopplas upp mot samma CD-informationsnätverk som WMP11 och ladda hem såväl information som album art till mina album. Äntligen är programmet helt felfritt, och jag är mer nöjd än någonsin med mitt inköp! iTunes och iPod can kiss my ass!



Och ja, visst köper ni Zune 3 när den släpps i Europa i mitten av nästa år? Apples världsherravälde på mp3-marknaden når sitt slut!


Kommentarer
Postat av: Siri

Om du nu ska vara så high tec kanske du borde ta och uppgradera från Paint till Photoshop? Haha.

2008-05-06 @ 20:48:38
URL: http://idiocy.blogg.se/
Postat av: Bella

haha, jag ignorerar dem båda.

2008-05-08 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0