Tyra Banks skulle ha varit stolt

2008-05-24 @ 11:57:37

Skrivet av: En road Siri

Den senaste tiden har det mestadels varit Gustav som stått för musikrekommendationerna, men nu tänkte jag ikläda mig den rollen och pracka på er lite öronorgasm. Jag är extremt selektiv i min musiksmak, så därför kan ni enbart vänta er skönsång av högsta kvalité när det är jag som står vid rodret.

Ingrid Forslund - I'm yours

Notera den kontakt hon lyckas etablera med oss åskådare. Och blicken, blicken. Tyra Banks skulle vara så stolt. Här är det minsann någon som vet hur man ler förföriskt med ögonen ;)



Kommentarer
Postat av: karrop

hahah vad händer?!?!?

och jag fattar inte vad ni ska till afrika och göra?

2008-06-06 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0