Vidga era vyer, gott folk

2008-05-31 @ 15:56:09

Ansvarig: En skamsen Siri (som antar att Gustav tar avstånd från detta spektakel?)

Jag ljög i mitt tidigare inlägg, det måste erkännas. Min musiksmak är inte alls särskilt anmärkningsvärd; bara allmänt mysko, och något som renodlade musikkännare skulle mala ner med skosulan och sedan föraktfullt spotta på. Och då snackar vi inte att spotta så där mesigt "tvi tvi", utan världens äckelloska.

Måste dock försvara mig med att i och med att jag tillför denna blogg etnisk mångfald, anser jag mig ha rätt till konstiga musikaliska avvikelser. Yay! Hursomhelst, låt mig få presentera dagens låt. Thailändska snubbar som sjunger på... japanska? För övrigt är jag otroligt fascinerad av den smått märkliga dansen, som i mitt tycke liknar två tranor med krampryckningar.

Golf & Mike - Nippon Ainiikuyo



Kommentarer
Postat av: Elias

Dom sjunger inte ens bra ju :(

2008-06-02 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0