Sömnsvårigheter, skolångest och Ani DiFranco.

2008-05-07 @ 09:46:50

Skrivet av: En utmattad Gustav

Ännu en naturkunskapslektion går åt till diverse slösurfande och musiklyssnande. Mitt psykiska tillstånd i denna stund kan beskrivas med ett enda ord: ouppmärksam. Min eftermiddag kommer än en gång att spenderas framför datorn, nu ikväll med min bokrecension till svenskan. Jag vet inte längre hur kommer att ha tid med allting som ska färdigställas innan skolslutet. Det innebär dessutom att jag inte har tid att avlägga till väl behövd vila. Istället kommer jag att stressa upp mig för att i slutändan inte prestera särskilt bra alls. Nej, man kan inte ens få bra med sömn om nätterna längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0