Ny kamera

2008-05-10 @ 11:03:05

Skrivet av: En lite fattigare Siri


Under gårdagen begav jag mig till stan för att införskaffa mig en ny kamera. Detta köp skedde dock inte på egen hand - med list och förslagenhet hade jag lyckats övertyga mor och bror om att vi var i behov av en sådan, och därmed stod jag enbart för 1/3 av kostnaden.

Med en systemkamera redan i min ägo, kan det tyckas onödigt med även en kompakt sådan. Dock upplevde jag att jag behövde en kamera som var mindre och behändigare att använda vid tillfällen då bildkvalité inte är så viktigt. Därav detta köp. Yay!

Nu måste jag ju testa den och se huruvida det var bortkastade pengar eller inte.

Kommentarer
Postat av: G.

Ta kort på mig, ta kort på mig!

2008-05-10 @ 12:02:46
URL: http://idiocy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0