Ni skulle bara se mig i knästrumpor

2008-05-21 @ 21:01:54

Skrivet av: Världens smartaste Siri

Mitt nya favoritord är "paradoxalt". Bara så att ni vet. Väldigt användbart, vilket innebär att jag kommer att strö det omkring mig i tid och otid. Det spelar ingen roll om jag inte gör mig förstådd - det är något man får lära sig att hantera när man är ett geni som jag *hosthostharkel*

 

Från en sak till en annan: det var ju planerat att jag och Emo skulle ha vår redovisning i måndags, men så blev det alltså inte eftersom undertecknad bangade. Istället infaller vår tid i rampljuset imorgon vid lunchtid. Folk välkomna att beskåda spektaklet så länge de betalar entré i form av chips.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: CarlPedal

Skämtar du, Sirre?! För bara ett ögonblick sa jag till mamma att man borde skriva upp ord som man vill använda. Så att man inte glömmer bort dem, menar jag.

"Som paradoxalt, till exempel."

2008-05-24 @ 00:01:05
Postat av: Siri

Great minds think alike!

2008-05-24 @ 00:11:01
URL: http://idiocy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0