Min kärlek ska brinna!

2008-05-06 @ 15:41:07

Skrivet av: En lat, ohederlig Gustav

Jag har just tagit ett katastrofalt kliv. Trots min bokade plats på ett spinningpass kl. 16:30 i eftermiddag bytte jag just om till de mer bekväma mjukisbyxorna (istället för mina onödigt åtsittande och osmidiga jeans), vilket innebär att jag inte ens kommer att ta ett enda steg utanför ytterdörren. Nej, just det, jag kommer inte ens att inandas frisk luft under de resterande timmarna av dagen. Istället ska jag sitta som klistrad framför den alldeles underbara inte röra-datorn, då det kan bli vår sista kväll tillsammans... Åh, min skönhet, jag kan skatta mig lycklig. Vår tid tillsammans har gjort mig till mer av en man än jag någonsin har varit!

HP Compaq 8710p Business Notebook PC - Business Notebook PC & Tablet PC

Sedan måste jag givetvis färdigställa (rättare sagt påbörja) min essä om det svenska folkhemmet och tvångssteriliseringen i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så gåre om man har tjejjeans (varav anledningen att jag alltid har kjol!) :)

2008-05-06 @ 16:05:13
Postat av: G.

Så du menar att om jag hade valt mindre åtsittande jeans (killjeans? :P) hade chanserna för att jag faktiskt skulle träna ökat markant?

2008-05-06 @ 16:10:38
URL: http://idiocy.blogg.se/
Postat av: David

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er.



(Ta med fördel borta detta meddelande efter att ni läst det.)

2008-05-06 @ 16:19:45
URL: http://www.adoperator.com/
Postat av: Siri

Jag hatar Rickard-uppgiften X( Nu ska jag ut och ställa mig mitt på vägen, i hopp om att bli påkörd av en långtradare. Då slipper jag förhoppningsvis skriva den där inlämningen.

2008-05-06 @ 17:09:10
URL: http://idiocy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0