Mer snusk åt folket

2008-05-07 @ 22:50:35

Skrivet av: En road Siri

Världens bästa Tina tipsade mig om den här tjänsten, som går ut på att man sms:ar en fråga till 18100 och därefter får svar på den. Självfallet var jag tvungen att testa detta, och det var med ivrigt bankande hjärta och förväntansfull min som jag knappade in ett meddelande.

Mitt spörsmål var tämligen ordinärt, men ack så essentiellt för en utseendefixerad, hormonstinn tonårsbrud som jag: Hur ser mitt livs kärlek ut? Svaret gjorde mig knappast besviken.

Precis som du ser honom. Han luktar precis som du vill att han ska lukta. Hans hy är precis så len som du vill att den ska vara och han tar på dig precis som du vill att han ska ta på dig.

Avslutningen var fin, mycket fin. Subtila antydningar till snuskighet är det som gör livet värt att leva. Mer sånt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: G.

Mitt livs frågor kan äntligen besvaras!

2008-05-07 @ 22:56:46
URL: http://idiocy.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag kommer bli pank på grund av den där tjänsten. =(

2008-05-07 @ 22:57:29
Postat av: Bella

Alltså, Siri... Jag trodde du förstod att jag kunde svarat på den frågan?



Ditt livs kärlek kommer vara en kille som jobbar med att hålla igång bloggar. Han kommer även att tycka om skoluniformer, chips (dock ingen överdriven övervikt pga sjukt bra gener), ha en kompis som spelar WOW 24/7 och JA, han kommer "ta på dig precis som du vill att han ska ta på dig".

2008-05-07 @ 23:56:34
Postat av: Josse

haha så jäkla dåligt och vulgärt svar ;P

2008-05-08 @ 11:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0