Late night ramblings

2008-05-24 @ 00:29:31

Skrivet av: Siri

Trots att jag tidigare denna kväll intagit mat och onyttigheter i alla dess former upplevs magen som ekande tom. Efter att ha fört en tapper kamp mot hungern erkänner jag nu mig själv som besegrad - en tallrik wokat tjohejsan ska slukas, och förhoppningsvis lägger magtrakten av med att ge ifrån sig dessa kvalfyllda hungersvrål. Borde verkligen sluta med att äta så här sent, men blaj, det går inte. Must. Have. Food.

För övrigt är ni inte särskilt frikostiga med att lämna ifrån er några spankings kommentarer, vilket jag och min käre bloggkamrat vill ge er en reprimand för. Jag må faila stort i matematik B, men detta vet jag med säkerhet: mer kommentarer equals fler inlägg. Puss och hej, maten kallnar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fler inlägg kanske resulterar i fler kommentarer också :)

2008-05-24 @ 00:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0