Jag kommer inte på någon rubrik

2008-05-18 @ 21:57:06

Skrivet av: En inte särskilt duktig Siri

Jag borde verkligen slita mig från datorn och istället leka exemplarisk skolelev. Har inte hittat någon fakta alls till morgondagens redovisning i kultur- och idéhistoria (inte för att jag letat så flitigt), så det är hög tid att jag tar mig själv i kragen och får något gjort. Något annat. Vad som helst egentligen.


Cosplay
är i alla fall ämnet jag och min Emo ska lära ut till övriga klassen imorgon. Kommer att gå helt fuckingtastic. De stackarna kommer att lämna klassrummet helt traumatiserade.


Kommentarer
Postat av: ethel

jag skulle inte bli så förvånad om ni gör världens bästa redovisning ändå

2008-05-19 @ 16:08:08
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Oskar O

Sv: Hoppas du slipper få IG då!

Ha en bra tisdag!

2008-05-20 @ 15:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0