Hey ho, let's go

2008-05-10 @ 10:25:42

Skrivet av: En Siri som är vid medvetande

Jag trodde att klockan började lida mot lunchtid och flög därför upp ur sängen med världens fart. Bara för att upptäcka att nej, så var visst inte fallet. Men nu är jag i alla fall vaken så det är bara att kavla upp ärmarna och ta mig an världen - mest aktiva-listan ska idag intas med storm.

Förresten så loggade jag just in på ap och möttes av den här synen på startsidan. Fotograf-Sirre och wanna be modellen Elias får sin tid i rampljuset. Yay.



Kommentarer
Postat av: Carro

Bilden säger "We Want YOU"

2008-05-10 @ 13:27:07
URL: http://beadored.blogspot.com
Postat av: Elias, riktig modell

Det där är ballt! :}

2008-05-10 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0