God morgon världen

2008-05-06 @ 07:34:58

Skrivet av: En utmattad Siri

Alltså. Den här bloggen kommer med största sannolikhet att vara den indirekta orsaken till min död. Något mer uppstressande har jag nog aldrig varit med om. När jag väl kom mig i säng i natt var jag hur speedad som helst (bloggande är fanimig beroendeframkallande), med resultatet att det tog ett bra tag innan jag slocknade. Sedan följde 4 timmars orolig sömn fylld av drömmar om bloggar och mest aktiva-listor. That's some scary shit, dude. Rehabiliteringsklinik nästa?

Nu ---> frukost. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: G.

Vad bra att du lade märke till att vi hamnade på "Mest aktiva". :P

2008-05-06 @ 07:53:54
URL: http://idiocy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0