Vi är hetast i stan

2008-05-10 @ 19:13:29

Skrivet av: En frustrerad Siri

Jag har fifflat lite fram och tillbaka med kodmallen för att infoga en profilbild föreställande oss två fabulösa bloggare. Trots min expertis tycks det inte funka, och det gör mig smått... våldsbenägen. Nu överväger jag att återställa både stil- och kodmall till sitt ursprungliga läge, och sedan börja bygga på en helt ny design. Bloggen är trots allt i behov av att pimpas om. Förslag på design skulle uppskattas.

I händelse att ni glömt bort hur vi ser ut:


Kommentarer
Postat av: MFS

försök med lite mer ... rosa!

2008-05-10 @ 22:51:10
Postat av: Siri

Din önskan är min lag.

2008-05-11 @ 01:27:41
URL: http://idiocy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0