Broarna runt, runt, runt, runt...

2008-05-13 @ 19:20:20

Skrivet av: En besviken Gustav

Jag måste erkänna att jag trodde mer om min bloggarvän! En hel dag utan inlägg får inte passera, därför bestämde jag mig för att skriva dagens kanske enda inlägg.

Jag fick så snällt veta att vi imorgon ska springa broarna runt på idrotten (5 km), vilket i vanliga fall inte hade varit jobbigt alls. Bara det att nu har jag latat mig i förmodligen en hel månad. Så, givetvis var jag tvungen att testa mina färdigheter genom att springa ett varv. Inte ens halvvägs hade jag kommit innan jag insåg att jag aldrig hade tyckt det vara så otrolig jobbigt på väldigt länge, och vid slutet var jag nästintill död. Kommer detta att innebära en sänkning sedan förra terminen, eller kan jag på något mirakulöst sätt återta all min kondition över en natt? Det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det låter typ som när jag brukar springa broarna. Jag spyr ju typ och svimmar när jag kommer fram ;)

2008-05-13 @ 20:59:36
URL: http://itsthedarkyourehating.blogspot.com
Postat av: ethel

Gustav gustav gustav... -skakar på huvudet-

Nu blir jag rent av besviken på dig!

2008-05-19 @ 16:07:23
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0