Avsaknaden av eliten har lämnat sina spår

2008-05-21 @ 23:31:53

Skrivet av: En saknad Gustav

God afton, kära läsare!

Jag vet att ni har saknat mina ytterst underhållande och/eller insiktsfulla blogginlägg de senaste dagarna, men min terapeut ansåg att jag borde göra ett försök att etablera ett liv utanför den evigt föränderliga bloggvärlden! Därför har både jag och min kära bloggkamrat bestämt oss för att göra en projektresa till Uganda via Skellefteå kommun. På detta vis kan vi sprida såväl kärlek som glädje till behövande, samt marknadsföra vår blogg i en annan världsdel! 1-13 juni befinner vi oss alltså i Uganda, och i samband med denna häpnadsväckande (- för att vi är med -) intressanta resa ska vi försöka hålla bloggen uppdaterad med vårat besök! Se fram emot mer information inom en snar framtid!

Kommentarer
Postat av: ingo

det jag gillar med den är bloggen är att ni uppdaterar så ofta, fortsätt såhär!!!!111ett

2008-05-23 @ 20:47:09
Postat av: Sofiasö

Altså en självsäker gustav med noll självinsikt ;)

känner stressen inför resan, håller på med packning nu.. har stryckt skjortor (mamma insisterade att det var extremt nödvändigt) och vikt ihop kläderna, dax att välja väska och väga.. inte för tungt :S



ses imorgon, å glhf med psykologiprovet jag redan gjort ;) (stolt)

2008-05-29 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0