Albumsläpp 2008

2008-05-10 @ 23:44:14

 Skrivet av: En förhoppningsfull Gustav

Musikåret 2008 har hittills varit fullt av såväl positiva som negativa överraskningar, och ännu är inte året slut! Min "album att längta till"-lista börjar dock bockas av allt eftersom...

Album att längta till som redan har släppts (i ingen särskild ordning):

- Midnight Boom [The Kills]
- Mountain Battles [The Breeders]
- Farewell Mr. Happy [Montys Loco]
- Made in the Dark [Hot Chip]
- Shine [Joni Mitchell]
- In Rainbows [Radiohead]
- The Bedlam in Goliath [The Mars Volta]
- Seventh Tree [Goldfrapp]
- Last Night [Moby]
- X [Kylie Minogue]
- Third [Portishead]

Album att längta till resten av året:

- ?
[Fiona Apple]
- ? [Peter Gabriel]
- ? [Ani DiFranco]
- ? [John Parish & PJ Harvey]
- @#%&! Smilers [Aimee Mann]
- Viva la Vida or Death and All His Friends [Coldplay]
- Flavors of Entanglement [Alanis Morrisette]
- Temporary People [Joseph Arthur]

2008 har minst sagt börjat otroligt bra! Nu ska vi se om det håller i sig.

Reserverar mig för eventuellt bortglömda album.

Kommentarer
Postat av: Grå

Joni Mitchell är din mamma! Jag vill också låta lika mysraspig efter 40 år av whisky och cigaretter!

2008-05-11 @ 01:16:34
Postat av: Siri

Ingen av ovanstående artister är något som jag lyssnar på. Är det dåligt av mig?

2008-05-11 @ 12:57:46
URL: http://idiocy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0