Maken till oförskämdhet har jag aldrig skådat

2008-06-14 @ 15:47:45

Skrivet av: En djupt indignerad Siri

Hallå, vad står på egentligen? Jag har varit bortrest i knappt två veckor men under denna korta utomlandsvistelse tycks hela världen ha vänts upp och ner. Visst, jag är medveten om att jag inte är universums medelpunkt, och att allting kanskemöjligtvismenabsolutintesäkert kretsar kring mig. Men lite förvarning om de pågående förändringarna hade ju faktiskt inte suttit så illa. Herregud.

Tänk er detta fruktansvärda scenario: Jag kommer hem, trött och skabbig. Strosar oanandes in på ICA och...  finner till min stora förfäran att OLW bytt utseende på sina chipspåsar. Wtf liksom!? Det kallar jag dålig stil.

Kommentarer
Postat av: tiiniiizzzZ

visst ärom fuula:(

2008-06-14 @ 16:21:00
Postat av: Nathalie

Det gräsliga är ju att de ser äldre ut nu... fast det kanske är på modet nu, lite bohempåsar till chipsen? (öööh)

2008-06-14 @ 16:41:16
URL: http://itsthedarkyourehating.blogspot.com
Postat av: Anna L

OMG, Siri. The world's going bananaz! Välkommen hem btw ;)

2008-06-14 @ 17:51:14
Postat av: sara

hehe, chipspåsarns ämdrades väl innan ni for? ;P men fula är dom. villkommen hem till ljuva Sverige!

2008-06-15 @ 18:05:08
URL: http://sara04.blogg.se/
Postat av: Sofiasö

ahhaahah, siri. världens undergång närmar sig...

bara att fråga gustav

2008-06-18 @ 19:14:37
Postat av: ace

kan förstå att det blev jobbigt, man ville ju fan tilbaka till det moderna underbara alltid likadant urtråkiga Sverige, vilken chock att inse att världen förändras. jag lider med dej

2008-06-25 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0